Monday, March 21, 2011

Kopi auralife

Kopi auralife adalah kopi yang menggabungkan kopi dan  tenaga aura. Di amalkan sebelum bersarapan pagi. Kesannya anda akan terasa kenyang sepanjang pagi itu. Jadi anda akan kurang mengambil makanan dengan banyak. Pada hari itu juga anda akan berasa sangat bertenaga. Padahal hari sebelumnya anda sangat tidak bermaya dan lesu semasa mahu ke tempat kerja.

Kelebihan Kopi Auralife Berdasarkan Pengalaman Sendiri

Ini adalah pengalaman saya sendiri. Saya akui dulu saya kurang bersemangat di awal pagi. Masa pergi kerja tu malasnya Ya Allah.Alhamdulillah dengan minum kopi ini setiap pagi, rasa lain macam. Bersemangat dan rasa bertenaga.


Isteri saya setiap pagi sebelum pergi ke tempat kerja akan mengambil satu cawan kopi auralife ini. Apabila kehabisan stok , mulalah dia tanya saya bila nak ambil stok baru.


Saya juga mengamalkan minum kopi  auralife ini  untuk memulakan perjalanan jauh.  Contohnya nak pulang ke Kuala Lumpur setelah bercuti di kampung , mak mertua saya pasti tidak lupa untuk membancuhkan saya secawan kopi auralife ini(beliau stokis).

Ada yang kata kopi ini boleh menguruskan badan. Saya tak bagi jaminan tentang kuruskan badan ni. Sebab saya tak ada testimoni sendiri untuk membuktikannya. Saya hanya cerita apa yang saya alami. Bagi penjual kopi auralife yang lain mereka ada testimoni sendiri untuk mengesahkannya.

Cara Cara yang betul Minum Kopi Auralife

1. Syarat yang pertama mesti gunakan sudu plastik. Jangan sesekali guna sudu besi. Ini sebenarnya akan menarik kuasa aura pada kopi ini.

2. Kemudian, bancuh kopi auralife ini dengan cara membancuh dengan sudu  melawan arah putaran jam. Buat 7 kali putaran. Putaran mesti bermula dari arah  kiri ke kanan atau lawan arah putaran jam.

3. Dari tujuh kali memutar sudu  itu bacalah selawat sebanyak 3 kali.

4. Akhir sekali  baca niat atau doa dalam hati untuk sebarang maksud yang baik. Baca bismillah.

5. Minum kopi ini dengan segera.

Jika berminat dengan kopi ini sila hubungi saya Rahamah: 017 390 6749 . Mesej saya pun boleh.